I'm baaack

Mycket svagare och tekniken är som bortblåst men med en enorm energi så är jag nu äntligen tillbaka. Tillbaka på gymmet!  Efter tre mån och en vecka efter operationen. 

Trots att jag hade mer energi än en duracellkanin - jag va övertaggad kan man säga - så höll jag tillbaka väldigt mkt då jag inte ville göra några fel. 
Det blev ett axel och rygg pass - mina favoriter att träna. För magen gjorde jag en övning som jag lärde mig när jag var med i mammafitness sen fick det räcka. Försökte med plankan men det kändes ganska obehagligt så det får vänta lite.


Ett försök till att ta ett foto i smyg på gymmet 

Känns helt underbart att äntligen få träna igen. Nu gäller det bara att hitta tillbaka till rutinerna och göra träningen till en del av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design