Bye bye januari

Att januari snart är över och att jag tycker det är otroligt skönt är en underdrift. 
Hela januari och nu mer än nånsin har bestått av ångest. En ångest som äter upp mig inifrån och som grundar sig i prestationsångest o stress.En känsla som fått mig att känna mig otillräcklig , dum och värdelös. Hjärnan har inte riktigt varit på min sida och är det något jag avskyr så är det att känna mig dum o otillräcklig.  Så nu när den här månaden snart är över så hoppas jag kunna lämna alla dessa negativa känslor bakom mig.
Så det är med ett rent nöje jag säger bye bye januari och välkomnar en ny månad. 
Ny månad med nya tag och enbart med positiva tankar. Skön och frisk känsla! 

Nu väntar en helg med familjen där all fokus ska vara på två st, Oliver och Molly. Precis så det ska vara - alltid. Trevlig fredag till er alla! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design