Ge ett bidrag du oxå

Överallt kan vi läsa om de stackars människor som lämnar allt och flyr över Medelhavet i hopp om att få ett bättre liv. 
Och jag antar att det berör fler än mig. Ingen har väl undgått den senaste bilden på den 3 åriga pojken? Det gör så fruktansvärt ont i hjärtat. Jag kan knappt läsa om det utan att bita mig i läppen - gör jag inte det så bryter jag ihop. Hur kan världen vara så oerhört orättvis?  Det är så svårt och förstå.

Jag har funderat framochtillbaka vad man kan göra för de stackars människorna.  Som det uttjatade ordspråket en kan inte göra allt men alla kan göra ngt , så finns det alltid något man kan göra för att försöka bidra, försöka hjälpa. 
Det är inte mkt och jag vill gärna göra mer för att hjälpa de utsatta. Men det är iaf ngt....

Ge ett bidrag du oxå och sprid det till alla du känner! Många bäckar små....

Smsa HAV100 till 72980 och skänk 100 kr du oxå!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design