Tankar

Redan lördagkväll? Vart tog hela den här dagen vägen?
Det har känts som en rätt konstig dag, på många olika sätt. Vi har återigen fått mer bevis på att man inte ska ta något för givet.  Att livet kan förändras i ett ögonblick. Jag tänker givetvis på händelserna i Paris men även på de som bekämpar diverse privata "strider" här hemma. 

Vad jag känner för händelserna i Paris behövs väl knappt nämnas. Som alla andra terrorbrott så är det fruktansvärt och jag känner verkligen med de drabbade.
Att mina barn ska växa upp i en värld full av människor vars hat är så stort skrämmer mig något enormt.

Mina hjärtan - glada, spralliga o helt ovetandes

Här hemma laddar vi för fullt inför landskampen som är ikväll. Mina små älsklingar springer runt o sparkar boll, helt ovetandes om den ondska som finns där ute. Vad jag önskar att ni fick växa upp i en glad och trygg värld utan några som helst hemskheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design