Gympa med barnen

Igår var det återigen dags för gympa med oliver - något oliver längtat efter sen förra måndagen. Tyvärr va inte alls lilla O på hugget igår, han orkade inte, ville mest vila och sitta i mitt knä. Så frågan är om han bara va trött eller håller på att bli sjuk?!
Igår sa ledaren för gympan till att alla skulle hålla reda på sina barn så att det inte blir stimmigt, att även barnen ska försöka göra alla övn osv.  Jag kan tycka att det är lite hårt. Det va just det jag föll på förra måndagen att det verkade vara lite mer på barnens villkor, de fick springa av sig och många, oliver inkl va överlycklig. 
Jag kan ju bara prata för mig själv, men jag är inte där för min egen tränings skull utan är där för oliver och för att göra ngt tillsammans med honom. 
Men huvudsaken är att Oliver gillar det, och det gör han, så vi kommer att fortsätta.

Och från ett gympapass till ett annat, nu är det dags för föräldrabebisgympa tillsammans med Molly.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker som du. Vill hellre allt fokus ligger på barnen. Den fjuttiga "träningen" som var för oss ger väl inget ändå!
Hoppas han är mer taggad nästa mån:)

Svar: Nej ja menar väl det. Hoppas att de får fortsätta springa runt och ha kul.
Linda

2015-01-21 @ 10:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design