Osuddenrundan

Vilken effektiv och lång söndag det har varit. Ha fått väldigt mkt gjort här hemma såsom grovstädning och lite annat fix. 
Va även ute på en löptur och trots att det va tunga ben så lyckades jag ändå med 5 km. Har fått ett knäskydd och sen jag fick det har det gått betydligt bättre att springa. Nu är det riktigt roligt att va ute i löparspåret igen.


Ett av träninslinnena jag köpte igår.



Dagen har avslutats med grillning och nu är jag totalt slut. Riktigt längtar efter att få slänga mig i sängen. Imorgon är det en ny vecka och klockan kommer ringa tidigt!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej,
Jag har hittat en bild på din fina betongtapet här. Är på jakt efter liknande. Ser att du skrev Ellos, men kan inte hitta dem. Vet du någon mer om var jag kan hitta dem?

2014-09-07 @ 22:35:00
Postat av: Maria

Hej,
Jag har hittat en bild på din fina betongtapet här. Är på jakt efter liknande. Ser att du skrev Ellos, men kan inte hitta dem. Vet du någon mer om var jag kan hitta dem?

Svar: Den finns på ellos och heter fondtapet macy :), så kolla där igen under tapeter - fondtapeter så hittar du den nog :)
Linda

2014-09-07 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design