En sån där dag

Till en början kändes det här som det skulle bli en riktigt bra dag. Träning, solen sken, ett toppen pkt på posten... Sen hände ngt som väckte hypokondrikern i mig och därefter kändes allt bara som skit.
När ngt gör mig nervös och orolig så blir jag stressad, på dåligt humör och jag har oerhört svårt att koncentrera mig på annat än just det som oroar mig.  

Och anledningen till att hypokondrikern vaknade till liv va att jag såg några oförklarliga blåmärken på Mollys ben och jag gjorde det dummaste man kan göra. Som den 2014 års hönsmamma jag är så googlade jag det. Såklart! Och svaren som kom upp va minst sagt oroväckande. Såklart! Det är alltid en massa negativ skit man hittar när man googlar. Men hur som haver skadan är redan gjord och jag kan inte tänka på annat, så ser blåmärkena inte bättre ut imån ringer vi vc. Alex tyckte det va lika bra, allt för att lugna ner mig. 


När det kommer till mina barn är jag världens oroligaste hönsmamma. 

Tror att dessa två kommer att göra mig till ett nervvrak till slut. 
Älskade små stjärnor vad jag är tacksam för er två ❤️ 




Kommentarer
Postat av: im

Ja herregud. Google kan göra en "galen". Jag vet att jag Inte ska gå in o googla om ngt som har med min dotter att göra el ngt som har med hälsan att göra. Ändå så gör jag det...och då kommer alla tankar..usch, att man inte lär sig efter 3 år..:)

Svar: Ja visst gör det en galen och som du säger att man aldrig lär sig 😊
Linda

2014-06-25 @ 23:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design