Träning

Nu är jag och M precis hemkomna efter lite mammabebis gympa. Ngt vi båda uppskattade och gillade. Molly gjorde det hon gillade genom att tugga på leksaker och titta på andra bebisar och mamma gjorde det hon gillade, tränade. 
A-Win-win-situation!  




I slutet av passet såg jag att M började klia sig i ögonen och vi hann knappt utanför dörren innan hon somnade. Säkerligen helt slut efter alla intryck. 
Men vi är helt klart överens om att mammabebis gympa är ngt vi ska fortsätta med. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud så söt hon är din lilla Molly! Gillade du inte gympan? Jag blev helt frälst och längtar till nästa gång. Så skönt att svettas lite;)
Ge det en chans till så ses vi på tis!!

Svar: Jo jag älskade den :). det är absolut ngt vi ska fortsätta med. Så vi syns definitivt på tisdag :)!
Linda

2014-08-28 @ 08:07:58
Postat av: Linda Nyström

Var? När? Hur?

Svar: I ringen. Tisdagar kl 10.00. Gymmix arrangerar. 👍😊
Linda

2014-08-29 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design