The list of happiness

Alex och Oliver
Min stora kärlek och min fina lilla stjärna. Vad vore livet utan er? Det räcker att jag tittar på er så fylls jag med sådan värme och glädje att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Och sen Oliver kom till oss så har livet fått en mening och allt annat får lixom komma lite i efterhand.
 
 
 
Mina vänner
Som kan förgylla vilken grådag som helst. Ni har så fina egenskaper och jag är oerhört glad för att ni är just mina vänner. Finns inte mycket som slår eran fina vänskap och jag är så evigt tacksam för er allihop.
 
Mamma
Lycka är att ha världens finaste mamma. En mamma som jag kan prata med allt om och som inte bara är min mamma utan även en vän som jag kan ha riktigt kul med. Att hon även har ett hjärta av guld gör ju inte saken sämre.
 
Vårt hem
Jag verkligen älskar vårat hus och hem.  Älskar att fixa och dona här hemma och jag trivs som fisken i vattnet. Borta bra men hemma är ALLTID bäst.
 
 
 
Shopping
Som så många andra älskar även jag att spendera en dag på stan eller i ett bra shoppingcenter. Det infinner ett sorts lugn och en underbar känsla i kroppen när det är dags för shopping.
Shopping är verkligen en av mina favoritsysslor här i livet och är det ngt jag är otroligt bra på så är det att spendera pengar. Och är det inte så att man ska ägna sig åt det man är bra på ?!
 
 
Design och inredning
Älskar att läsa om det, älskar att titta på det och jag mår riktigt bra av att gå runt inne på tex Severins och titta, känna och planera vad och vilka möbler vi ska ha hemma hos oss. Och när vi sedan köpt ngt som jag suktat efter länge så kan jag sitta och titta på det i en evighet.
 
 
 
En bra bok
Att få krypa upp och leva sig in i en riktigt bra bok är guldvärt och riktig vardagslyx.
 
Träna
Köra slut på kroppen totalt på ett bra träningspass eller en löprunda och få känna den härliga känslan efteråt är det inte mkt som slår. Tyvärr kommer jag inte iväg på så många pass och löpturer som jag skulle önska men försöker så gott det går.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett härligt liv :)

Svar: Absolut:) helt underbart!
Linda

2013-09-29 @ 14:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design