Möte på förlossningen

Idag hade jag ett möte på förlossningen inför mitt kommande snitt. Ett möte jag inte reflekterat över så mycket innan, tills det va en halvtimme kvar innan det va dags. Blev super nervös och fick världens klump i magen. Varför jag blev nervös visste jag inte riktigt och en klump i magen får jag alltid när jag är på fl. (ja jag har varit där några gången sen jag fick oliver) Jag tror nervositeten berodde på att jag inte riktigt visste vad som komma skall .
 
Hur som haver så hade jag inget att vara nervös inför. Fick träffa en super mysig bm och vi gick igenom hur snittet skulle gå till,pratade lite om förra fl, järntatueringen, mina mf mm.
Jag fick lite frågetecken utrett, fick framföra önskemål om vem som skulle göra snittet och sedan så sa jag att jag ville att en bm som jag inte litar på ett dugg och anser ha attitydsproblem skulle hålla sig borta från oss när vi va där och det skulle hon framföra till denne. Känns otroligt skönt och jag är väldigt nöjd med samtalet.
 
Men trots att jag fick lite frågetecken utrett och känner mig rätt säker på hur det kommer att gå till så vet jag att när det väl är dags så kommer jag att bli fruktansvärt nervös, både inför snittet och att behöva bo på bb igen,ngt jag inte alls är taggad för. Men har jag lite tur så var det inte säkert att vi behövde bo där heller, vi får se helt enkelt.
 
Vare sig jag är nervös inför snittet eller ej så längtar jag ngt otroligt efter att få träffa det lilla livet i magen, Olivers lilla syster/bror.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design