idag känner jag livet i mig

Vilken underbar känsla jag haft i mig idag. Ni vet när allt är sådär lätt och man praktiskt taget flyger fram. Hade utan några som helst problem kunnat springa ett maraton, eller två idag...känns det som iaf.  Jag känner helt enkelt livet i mig och det brukar bara betyda en sak, trots kyla, så är våren på ingång. Man får alltid lite extra energi då.
 
Jag har så mkt i mitt liv att vara tacksam över. Något som ibland är lätt att glömma bort, speciellt under de grå dagarna. Men jag är så glad att jag är där jag är i livet och för alla er, vare sig ni är en familjemedlem, vän eller arbetskamrat, ni som gör mitt liv till det det är -  ni är mer betydelsefulla än ni anar!
 
Jag tänker inte sitta här och räkna upp allt i mitt liv som jag är tacksam över eller alla ni som ger mig ett riktig lyckorus. Men jag kan säga som såhär att jag älskar livet och jag njuter av varje sekund. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Ett inlägg att bli väldigt lycklig av!!! <3

KRAM finaste

2013-03-12 @ 08:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design