Under isen

Idag va det äntligen dags att avverka ett av årets första träningspass för gymmix.  De satte igång igen för terminen förra veckan men då va ja lite under isen så det blev ingen träning då för min del. Men nu är det full fart och fläkt igen. Förra veckan är historia och ska därmed förbli historia. Nu är det alltså nya tag som gäller.
 
Ha saknat motivation till mkt nu under det senaste, motivationen till det mesta såsom träning, matlagning, sociala ting mm. Det enda jag har haft lusten med det är att gå runt i myskläder här hemma eller allra helst gömma mig under mitt täcke och snabbspola fram tiden lite.
 
Men har insett att det inte går att hålla på så, det gör ju bara allt värre och har därför bestämt att det nu är dags att rycka upp sig lite. Ja ska hitta tillbaka till mina gamla rutiner igen när det gäller allt och det ska faktiskt bli skönt. Skönt att slippa depp-och-tråk-linda-som-helt-saknar-motivation.
 
Dagens träning vart första steget och det känns redan lite bättre. Nu jäkla ska det bli ordning och reda på torpet igen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt att höra att även andra har det såhär ;). Jag befinner mig där nu; allt går på halvfart, ingen motivation till ngt och en konstant trötthet på det.
Detta trots att livet egebtligen är en dans på rosor just nu när jag har så otroligt mkt att vara glad och tacksam över.
Men jag blev lite peppad av ditt inlägg så fr.o.m. Ska jag ta mig tillbaka...
Kramar

Svar: Det är konstigt det där, att allt egentligen kan va tipp topp men man själv är totalt dämpad. Hoppas du hittar tillbaka inom kort, ja ska själv göra mitt bästa för att komma upp över ytan igen :)! Kram på dig
Linda

2013-01-22 @ 22:15:33
Postat av: Linda

Japp. Så är det. Nu behöver man våren fortare än kvickt. Detta är alltid den värsta tiden på året. Seeeega månader i väntan på grönt och skönt =). Men det är samma sak varje år. Man pånyttföds och allt blir frid och fröjd igen. Men tills dess.... Ischlo pischlo =)

2013-01-23 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design