Måndag

Dags för en ny och "vanlig" vecka.
På veckans schema så står det lite olika, bla minst 2 löpturer, 1 träningspass, 1 pw/dag, läkarbesök för lilleman, smyckesparty för mig och lite annat som jag ska pricka av på min to-do-list. Listor är för himla bra. Såg en film häromdagen där det är en typisk mamma grej att ha listor. Men det kan jag inte riktigt hålla med om, jag har fört listor så långt tillbaka jag kan minnas, både i skola, jobb o privat. Gillar att ha saker o ting uppstyltat vad som behövs göras och sedan kunna pricka av dem. För du listor? 

Tillbaks till träningen, på onsdag är det ett nytt pass som ska bli spännande att testa. Jag kommer inte riktigt ihåg va det heter så rätta mig gärna om jag har fel, epic(?!), kan det stämma? Min jobbarkompis Stina är det som har hand om det o jag känner på mig att det kommer bli ett tufft pass=). Det låter iaf så när jag har hört om det. Hur som haver det ska bli kul att testa o får se hur mkt man orkar, men regnar det o är kallt så kan jag säga redan nu att då får ni nog inte se mig där!

Kommentarer
Postat av: Linda N

Att skriva listor is DA SHIT!!!

2012-05-07 @ 10:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design