EFIT

Heter det så klart inte epic som jag skrev för ett par veckor sen! (inte konstigt att jag inte hittade ngt när jag googlade på det)

Efit står för effektiv funktionell intensiv träning och igår hade Stina ett pass i just Efit. Jobbigt va bara förnamnet. Jag va sådär skönt slutkörd när jag kom hem, orkade knappt lyfta mina armar och idag har jag världens träningsvärk. Underbart=)!
Även om det va fruktansvärt jobbigt så var det super kul. Jag längtar och kan knappt vänta tills höstens pass börjar.  Jag va två hopp från sex varv och till nästa gång ska jag förbätta det!

Men ngt jag fick bevis på igår(igen) va att jag måste träna mina armar, är riktigt svag i armarna. Så det ska jag ta och fortsätta jobba med.

Hur som haver ha ni möjlighet att gå på ett EFIT pass så gör det, jobbigt som tusan men hur kul som helst=)!
Jag är så glad att jag gick på det igår och hoppas verkligen jag får möjlighet att göra det snart igen!



ni kan förvänta er många såna här bilder/texter framöver då jag har en hel inspirationsmapp full på datorn.
Dem ger mig motivation ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design