Hypokondriker?

Underbara träningvärk!
Har lite svårt att ta mig upponer för trappan men det är ändå underbart med lite träningsvärk för då vet man att man gjort ngt!
Passet igår va kanon dock lite för mkt folk tycker jag. Va lite svårt att göra vissa  steg, men förhoppningsvis avtar det lite om ett par veckor.

Tror ni att jag ringde bm igår eller?
Helt rätt! Det gjorde jag inte. Jag har en förmåga att skjuta upp saker o ting som är lite obekväma. Vet inte om jag försöker hitta ursäkter till att slippa ta tag i det här men ska vänta lite o försöka testa lite andra övningar som kanske gör att det blir bättre. Har ni några tips hur man tränar(förutom plankan) de inre magmusklerna får ni gärna dela med er av dem. Sedan kanske det inte ens är säkert att det är ngn fara, jag kanske bara inbillar mig=).

Kommentarer
Postat av: Marie

På tal om ingenting så hittade jag en sida med barnmöbler. Fanns en stol där som fick mig att tänka på dig, till din lille son såklart!

http://www.butikfavorit.se/visa_produkt.asp?id=933&t=Stol+Star

2012-01-18 @ 14:44:10
Postat av: Linda

den stolen ha ja redan tittat ut till oliver=) tror han ska få dem i julklapp. Men gulligt av dig att du tänkte på oss=)

2012-01-18 @ 19:19:14
URL: http://lalinda84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design