måndag

Det va en jäkla förkylning till att vara envis. Börjar bli extremt tröttsamt, kroppen är extremt seg. Får se om jag orkar ta mig runt osudden idag för röra på mig måste jag göra. Men vågar inte riktigt träna än ifall det blir värre. Hur är det egentligen med träning o förkylning? Går det bra att träna om man har ont i halsen? går det bra att styrketräna men inte träna kondition eller hur är det?

Så idag blir min träning att gå runt osudden och göra plankan 3x35 sek 5 gng. Alltid ngt o bättre än inget.

Ja ska jobba på att bli helt återställd till helgen då det blir halmstad för hela slanten. Kommer bli en kanonhelg och jag längtar ngt fruktansvärt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design