Träning och hälsokontroll

Igår när jag kom till träningen så va karros pass inställt och då jag tycker hennes pass är grymt bra så blev jag en aning besviken. Istället va d ett styrkepass som jag brukar tycka är rätt tråkiga vilket jag gjorde igår oxå.
Men jäkla vilken träningsvärk jag har idag. En riktigt härlig och bra träningsvärk :), like it!

Va ju på hälsokontroll igår och jag gick igenom kan man säga. Fick grönt på alla utom en (gult) då ja ha lite huvudvärk och magkatarr emellanåt. Och enl hörselapparaten så skulle jag ha en bullerskada och nedsatt hörsel. Vilket förvånade mig men det visade sig sen att den va sönder.

Hon sa även att mina magmuskler ha gått ihop så nu jäkla ska här göras sit-up igen.

Det är himla bra med hälsokontroller emellanåt. Till nästa gång (när det nu än blir) ska jag ha förbättrat min kondition ett snäpp till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design