Vem f*n är Justin Bieber? (ursäkta språket)

Jag o Oliver började morgonen med att kolla på EMA på MTV. Jag har alltid undrat vem f*n Justin Bieber är. Har sett han på bild o läst ngt dumt uttalande från han i en artikel men aldrig sett ett uppträdande med honom och är osäker på om jag hört ngn låt med han. Men det borde jag väl gjort med tanke på att han tydligen är väldigt populär.
Nu ha jag ä n t l i g e n sett ett uppträdande med honom men kan nu istället ställa frågan. vad f*n är det som är så speciellt med honom? Gillar inte att använda svordomar i min blogg då jag tycker det smutsar ner men kände att jag va tvungen för jag förstår inte riktigt hysterin kring denna pajk. Men antar att jag är i fel ålder?!? hur som haver så har jag ju nu fått svaret på den första frågan ang justin bieber, svaret på den andra tror jag inte att jag kommer att få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design