trettondagsafton...

…och Linas födelsedag. Stort grattis till dig gumman <3

Den här dagen brukar innebära fest för min del men icke i år. I år blir det enbart god mat på schemat och det är jäkla inte fy skam det heller.

 

Fick förresten bebis häromnatten. Japp, gick så bra så, helt smärtfritt och snabbt, va ute och shoppade med den lille senare på em. Allt gick som smort som ni förstår.

Antar att det inte riktigt kommer att gå till så under den riktiga förlossningen. Den dyker upp i tankarna mer och mer och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är nervös, för det är jag.

 

Verkar som folk blir förvånade när de ser mig och jag berättar hur långt tid det är kvar, ser visst väldigt stor ut. Känns bra att höra, eller inte. Cam tycker jag ser höggravid ut och det är precis så ja känner också. Hur sjutton ska man klara av 3 mån till med den här tyngden ?! Och jo, ja är fullt medveten om att det kommer bli tyngre! Gasen i botten nu tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design