Negativ

 

Humöret är inte bättre än en berochdalbana nu för tiden. Just nu dalar det.
missförstå mig inte, jag gillar (för det mesta) att vara gravid. Men ibland undrar man va fasen vissa menar när de så duktigt säger, njuut!

 

Skulle behöva höra från er som är så positiva hur sjutton man ska kunna njuta av denna sk mysmagen?

Är det när ja inte kan resa mig upp ur sängen?

När jag flåsar som en flodhäst bara ja går upp för en trappa?

När siffrorna bara rusar iväg på vågen å man kan inte göra ett skit åt det?

När blodet rusar till huvudet bara ja böjer mig ner för att plocka upp ngt jag tappat på golvet?  

Eller ska jag njuta när ryggen och fötterna värker som allra värst?

 Berätta gärna när sjutton jag ska njuta!!!!


ny vecka
mer mage


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hemskt nog så hade jag en sån helg nu som var, jag bara grät hysteriskt. Men det finns fina stunder också :) Jag skulle aldrig för mitt liv byta bort känslan av att ha liten i magen, tänk vad männen missar! Längtar tills belöningen är ute! Kramar om

2011-02-04 @ 14:02:57
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/
Postat av: Linda

Håller med! Rosa moln graviditeten är överskattad och påhittad tror jag.

Nästa gång får Johan vara gravid och få tjocka fötter och skenande viktuppgång, basta! =)

2011-02-04 @ 15:46:16
Postat av: Louise - väntar på min skatt

hahah jadu, jag undrar det samma.. jag är dock väldigt känslig och dramatiskt, men de enda jag känner just nu som är posetivt är att de närmar sig slutet på denna evighetsresan! :)

2011-02-08 @ 15:22:07
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design