Fötter

Igår när jag skulle byta om och tog av mig strumpbyxorna så såg jag ngt riktigt stort, ngt gigantiskt, enormt, anabola likt! Längst ut på benen satt det två klumpar. Tänkte vad sjutton är det?! Vid en närmare titt så såg jag ju att det va ju för sjutton mina fötter! Mina små 36:or hade förvandlats till ngt som ja aldrig sett förut. Man ska tydligen ha två fotknölar också på insidan av fötterna, inte jag inte, de är som bortblåsta.  

 

Fötter är det fulaste en människa har och jag avskyr fötter, skulle tex aldrig få för mig att röra vid ngn annans snuskiga fötter. Df ha ja varit ganska nöjd med att mina är så små, då tänker man lixom inte på dem. Så ni kan ju förstå att ja blev ganska missnöjd med att de helt plötsligt ser ut som de fått anabola insprutat i sig. Usch!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design