Nu är det slut..

..på riktigt! Å ja kan inte säga att det kommer bli ledsamt. Vet att det kommer förmodligen ta ett tag innan jag släppt allt helt. Men när jag väl gjort det kommer jag inte känna ngn som helst saknad, det kommer bara vara en sån lättnad. Allt kommer bli så mkt enklare och så mkt roligare. Mkt ha varit en sån börda och jag önskar ingen annan denna extra tyngd som det ger. Guud vad jag längtar tills allt är över!
Men nu jäkla är det början på slutet för vårt liv tillsammans, nu är det dags att säga bye bye till de där 5 kg.

Igår började träningen och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar det passet eller ej. Det va jobbigt men inte lika jobbigt som jag hade förväntat mig. Får se om jag fortsätter på det eller testar på stinas pass.

Den här dagen började kl 6 med en powerwalk tillsammans med bästa karin och ikväll blir det MLR.
Bye bye 5 kg
hello smala Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design