BF 6 april

Idag är det bf för vår del men det blir nog ingen bebis idag heller. Helt ärligt så har inte tanken att gå över tiden funnits i mitt huvud, mkt med tanke på att ja varit så stor och alla sammandragningar ja hade från v 30 och lite framåt. Sedan så har alla i min närhet släppt kommentarer som " du kommer inte gå över tiden" " du kommer få mkt för tidigt" osv osv, vilket gjort att det satt sig lite.

Vet att man egentligen ska räkna med att gå över tiden men det ha ja inte direkt gjort. Förräns nu, nu är ja mer inställd på att bebis aldrig kommer att komma ut, inte självmant iaf. Och jag förstår honom/henne för h*n har det förmodligen jätte bra i min mage.

Man går bara och väntar på att det ska hända ngt, men samtidigt känns det såå långt borta.


ett väldigt bra boende om du frågar bebis

 


Kommentarer
Postat av: Josse

Ja det är uppenbart att bebben har det väldigt bra där inne! Du får skicka in en vräkning! :)

Men så när du minst anar det hoppar det säkert igång.. jag har hela tiden haft det i bakhuvudet att jag kommer få gå över tiden.. men nu är man allt bra less och jag skulle gärna få lite för tidigt! :) Kämpa på! Kramar

2011-04-06 @ 10:13:42
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen
Postat av: Anonym

men gumman då =)Förstår att du tycker det är jobbigt! vi får hoppas att den lille titta ut snarast =) tänker på dig!! puss på dig

2011-04-06 @ 14:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design