Onsdags tankar

Sista styrkepasset

Idag för den här terminen. Hoppas innerligt att de bytt musik till hösten och gärna några nya övningar också. Annars är det ju bara att bita ihop för man måste ju lida pin om man vill vara fin. För lider det gör jag varje gång pokerface spelas och jag är tvungen att göra dessa tråkiga utfall och tyvärr är det inprogrammerat i huvudet på mig så blir inte förvånad om jag börjar göra utfall i en butik där pokerface spelas.

 

No dress no success

Har inte hittat en enda klänning som faller mig i smaken till nästa helg, vilket suger rätt bra. Och de jag hittar finns självklart inte i min storlek. Kan ngn snälla ge mig lite tips vart jag kan hitta snygga festklänningar! Inte för somriga bara för jag ser fortfarande ut som ett lik i hyn eftersom solen varit oerhört blyg på sistone och jag har varken tid eller ork att ligga i människogrillen.

 

Sommarens planer

Undra sa flundra vem som bestämt att man bara ska ha några få ynka veckors semester under sommaren. Man hinner ju inte med någonting. Nej mer semester åt folket tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design