Onsdag

Godmorgon
Jisses vad trött jag är hela tiden - på morgonen , på dagen , på kvällen - hela tiden! Vet inte om det beror på att kroppen verkar känna av att vi går mot semester o använder reservbatteriet, vilket jag kan tycka är aningens tidigt, eller om det är för att dagarna går så otroligt fort så att man inte hänger med riktigt. Hinner lixom inte riktigt stanna upp och reflektera. 

Igår hade vi ett litet besök av barnens morfar samt min farfar som inte firat Olivers 5 årsdag än. Så det blev lite mitt-i-veckan fika här hemma till barnens stora förtjusning. 

Blev bjudna på en så god efterrätt i lördags hos familjen A/S så slängde ihop en egen igår innan jobbet

Efter födelsedagsfikan så blev det en tung löparrunda med mamma uppe i borgen. Benen var som bly till en början och det första varvet var riktigt tungt. Men sedan rullade det på rätt ok men långt ifrån bra varken tidsmässigt eller distansmässigt. 

Nu - dags för jobb. Trevlig onsdag /Lill-lördag. 



Kommentarer
Postat av: Issa

Innan jobbet?! 😳 Inte konstigt att du känner dig trött! 🙈 Hur många timmar har ni på erat dygn? 😀
Efterrätten såg somrig och fräsch ut! Du får lägga ut receptet! :)

2016-05-18 @ 09:45:20
Postat av: Linda N

Du är inte gravid igen väl?! Låter som såna symptom 😉

Svar: Haha nej då det tror jag inte. Större sannolikhet att det är rena rama vårtröttheten som gör det 😉
Linda

2016-05-18 @ 16:18:42
Postat av: Sandra

Men guuud så smarrigt den efterrätten såg ut, tar gärna recept 😃 Usch jobbigt m vår trötthet, hoppas du känner dig mer piggelin snart 😘

Svar: Jag kan skicka receptet på insta 👍 oerhört smidigt o för den som gillar hallon är det klockrent 😘
Linda

2016-05-18 @ 20:34:13
Postat av: Sandra

Ja det får du jätte gärna göra Linda 👍🏾😋😃

2016-05-22 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design