Nya solglasögon

I lördags sprang jag in på Synsam för ungefär trettioelfte gången för att titta och prova solglasögon. Har ju varit så sugen på ett par nya. 
Köpte ett par rayban 4147 som jag tycker är otroligt fina och väldigt tidlösa. Men efter att ha haft de på mig lite inomhus så började de göra ont, de tryckte in i sidan på huvudet. Så stor besvikelse när jag var tvungen att lämna tillbaka dem. 

Hade spanat in ett par andra på synsam som jag ville prova. Ett par från Michael kors och de är klockrena. Jag bara älskar dem. 


Älskar dem, så sköna och väldigt behaglig ljus! 

För ett år sedan sa jag att jag var oerhört trött på just MK produkter - jag har tydligen ändrat mig. Nu gillar jag det igen. 

Kommentarer
Postat av: Issa

Snygga!
Allt har sin tid och man är ju inte sämre än stt man kan ändra sig 😀

2016-05-31 @ 13:21:05
Postat av: Emilia

Supersnygga!! 👌🏻😍

2016-05-31 @ 18:26:10
Postat av: Ble.

Grymt fina!

2016-06-10 @ 21:19:29
Postat av: Boel

Oj var lite för snabb.
Men himla fina glasögon!

Svar: Tack så mkt, är jätte nöjd med dem :)
Linda

2016-06-10 @ 21:20:24
URL: http://livetenligtboel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design