Molly

Solen o värmen fortsätter och man kan inget annat än att älska tiden just nu o just här. Tyvärr verkar det som om det kommer ändra sig nu till helgen redan. Hoppas innerligt att det är fel!

Molly är inne i en sån rolig period nu , hon är iofs alltid rolig men nu händer det verkligen mkt runt henne. 
Det är mkt prat , långa meningar, lite fröken duktig över henne och jag förvånas hela tiden över hur mycket hon faktiskt förstår.

Häromdagen sjöng hon ngt samtidigt som hon höll på med fingrarna och det tog mig lång tid att förstå vad hon sjöng. Till slut kom jag på det , det var en sång på engelska.  Little finger little finger where are you. Here I am here I am how do you do.  Hon har även börjat säga yellow till gul och kan även räkna till fem på engelska. Min lilla stjärna! 
Så säga vad man vill om paddorna - ibland är de faktiskt riktigt bra!

Dessa solglasögon valde hon själv när hon jag o mormor shoppade i måndags.  Hon tog tag i dem och sa spegel?! och sprang iväg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design