Måndag

... och en ny vecka väntar. En vecka som består av det vanliga vardagslunket. Egentligen är det helt fel att kalla det för lunk då det är ngt helt annat. Vardagen är egentligen mer som ett lopp. Så veckan består med andra ord av det vanliga vardagsloppet. Sen ska vi klämma in två födelsedagsfirande oxå men annars är veckan precis som vanligt.

Detta är för många en aning konstigt kanske men jag längtade faktiskt till måndag redan innan jag gick hem i fredags från jobbet. Inte för att jag inte ville ha helg utan för att det var några högar som jag ville hugga tag i.
Så jag är mer än redo att ta mig an måndagen och en ny vecka.

Ready for a new week 


Kommentarer
Postat av: Issa

Härligt med en ny vecka! Är man pigg och utvilad så kan en måndag vara riktigt härlig! 😀
Såg först bara en "miniatyrbild" av bilden på Molly och tänkte egentligen inte mkt mer än att där satt Oliver i stolen. Väl inne i inlägget så ser jag att det är lilltjejen, de måste ju vara syskonlika minst sagt :).

2016-05-16 @ 12:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design