Måndag

Igår hade jag ingen som helst motivation. Allt kändes allmänt segt och lusten till att göra ngt annat än att bars ligga i sängen fanns inte. På kvällskulan försökte jag få lite energi genom ett kortare löppass men icke. Inte ens det hjälpte.


Veckans första dag var inte bättre och det var rätt väntat. Det var nämligen ingen direkt kul dag som väntade.
Först ut var det begravning och farväl till vår lilla F.  Tungt och ledsamt som alltid och det slog mig just där o då att det kommer att bli fler... 
Jag har tack o lov hittills varit väldigt förskonad ifrån begravningar och enbart varit på tre i mitt liv varav en var extra jobbig då det var en vän som gick bort alldeles för tidigt. 


Därefter bar det av till Göteborg för ett återbesök för magen och att ge mig ut på vägen idag hade jag ingen som helst lust med. Jag är rätt fjantig till när det kommer till bilåkning - även det ngt jag blivit på äldre dar. Bromsa...inte så nära... Håll avståndet.. Ser du att de där framme bromsar... BROMSA!!! Ett tag satte jag mig tom i baksätet för att jag skulle slippa se ut. Men istället blev jag åksjuk - pest eller kolera.  Alex blir måttligt trött på mig emellanåt.

💗
Nu är vi äntligen hemma igen och jag är glad att den här måndagen är över. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design