En kväll hos familjen A/S

Igår tillbringade vi kvällen hos och med våra fina vänner/släktingar.  God mat, sällskap på elitnivå och K o N hade ordnat skattjakt till barnen - mkt uppskattat. 
Eurovision var det ju kvällen handlade om men då det började rätt sent och en kombination med speedade sysslingar så hann vi inte se/höra så många bidrag.  Men vad gör det! Vid tio började O prata om hemgång och efter en liten stund fick vi ge med oss. Väl hemma tror jag inte att barnen knappt hann lägga huvudet på kudden innan de sov. 

Tre fina busungar som var helt speedade under kvällen 

Min kusin men som är mer som min bror och fina lilla C 
Far & son 


Idag är det söndag och värmen som vi hade för några dagar sen är som bortblåst. 
Oliver har en stor dag framför sig. Han ska nämligen upp till Jkpg o försöka få sig en titt på idolerna , med andra ord Gladiatorerna. Därefter bär det av till Husqvarna för att lyssna på Samir & Viktor - två andra idoler. 
Jag o M får hålla oss på hemmaplan men först ska vi ta oss upp till Os fotbollsträning men M är inte så sugen på det då hon hellre vill gå till Kajsa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design