3 månader efter operation

Nu har det gått tre månader ( o några dgr) sen jag sydde ihop mina magmuskler.  Och jag tror att något är galet. Rakt ner från naveln till snittet går det som ett dike och en hård svullnad/utbuktning på vänster sida samt en svullnad vid revbenen. Visst svullen är man ju upptill ett år men jag känner en otrolig stress över situationen över magen , att något är fel. Samtidigt vill jag börja träna igen, börja springa, mem vågar inte ifall jag förvärrar ngt. Fick ok för två mån sen att börja träna efter tio veckor - men då det här med tilliten är lite svårt så vill jag gärna ha en andra åsikt innan jag börjar. Så på måndag är det jag som åker på ytterligare ett återbesök för att få min dom. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design