Växjö

Som tradition när barnen fyller år så brukar vi hitta på ngt kul men då sjukdomarna hägrade förra helgen så var den här lördagen barnens dag. Så Igår förmiddag styrde vi mot Växjö för att spendera några timmar på Leos lekland. 
Som bonus plockade vi även upp moster M som följde med och lekte.
Jag hängde med den här lilla damen , som hela tiden ville leka i bollarna. Medans M o A turades om att åka diverse med Oliver


Det var första gången jag var på Leos i Växjö och jag kan egentligen inte ge ngn riktig anledning men jag gillar Leos i jkpg bättre.
Efteråt blev det en tur till Toys ur us och avslutningsvis en fika hos moster M innan vi styrde hemåt igen.




Halv sex steg vi innanför dörren här hemma och allihop var ganska slitna. Så det blev inte mkt mer av lördagskvällen tyvärr. Men jag tror alla var rätt nöjda ändå. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design