Molly

Är i en sån riktigt härlig ålder just nu. Ja om man bortser från trotsen och hennes  makalösa vredesutbrott då som hon kan få om vartannat. Nu för tiden så kan vi få kommentarer som idag har hon varit glad  när vi hämtar henne från dagis, det hör med andra ord inte till vanligheterna längre. 

Hur som bortsett från d e t ... så är hon otroligt rolig o gullig. Alla dessa nya meningar som kommer och hur mån och medveten hon är om alla både när det kommer till oss, hennes nallar och dockor. 
Igår sa hon en mening som jag aldrig hört tidigare:
- mamma kan du elpa mig?
Ja tyckte det va supergulligt o ropade för att berätta för A och då tolkade M det som att jag inte kunde hjälpa henne. 
- pappa kan du elpa mamma elpa mig?

Mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni är så magiskt fina på denna bilden 😍 Bara strålar kärlek om er 😊

Svar: Tack så mkt ❤️ . Just denna bilden är en av mina absoluta favoriter 😍
Linda

2016-02-25 @ 14:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design