Fredag

Godmorgon

Flög upp ur sängen i morse då jag vaknade av att Molly skrek i ren förtvivlan! Många tankar innan man kommer fram till henne och inser då att det bara är nappen som är borta. 
Märks att hon inte är pigg, min lilla skatt. 

Min to-do-list  växer o gör mig aningens stressad då jag hade tänkt beta av en hel del idag både på jobb och efteråt.  Även helgen är fullbokad med mamma dotter träff, frisörbesök , två kalas för oliver och då vi inte varit friska o kunnat vara ute så är inte present köpta ännu. Ibland är det svårt o få ihop alla pusselbitar , A är i Tyskland o kommer inte hem förrän ikväll, första kalaset är imån kl 11 och jag ska vara hos frisören vid halv elva och idag kan vi inte ta oss ut pga att Molly är sjuk.  Tack o lov för nära o kära som ställer upp, vad skulle man göra utan er?! 
Mamma/mormor tar O till dagis idag och sen när han hämtas åker de till eko för att inhandla present. 

Nu vill jag inget annat än att ha en vanlig vardag där alla är friska o pigga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design