Alex alla hjärtans dag present

I söndags när det var alla hjärtans dag fick mina tre hjärtan varsitt pkt. Fotbollsgrejer till O , kläder till M och i As pkt låg det en lapp där det stod Alex ... Ditt paket har tyvärr inte hunnit komma än. Men den som väntar på något gott ... <3 
Jag hade nämligen planerat en liten överraskning. Och den överraskning fick han igår. Som jag sett fram emot detta. Finns det något roligare än att överraska o göra sina nära o kära glada?!

A trodde att vi skulle hjälpa T med ett reklamjobb igår em så A fick sluta redan vid lunch. Väl framme vid Ts jobb så berättade jag sanningen som inte alls innehöll någon fotografering utan i själva verket skulle vi ta tåget till Halmstad där en hotellnatt väntade samt lite shopping o mat.  Han blev bra överraskad vill jag lova och förstod då vart byxorna hade tagit vägen som han hade letat efter - de hade jag ju packat ner.

På tåget blev det lite vin och prat om drömmar o planer för framtiden. Alltid kul att sväva iväg och prata om drömmar även om det är just det det alltid kommer att vara - drömmar. väl framme i Halmstad intog vi stadens butiker för lite shopping. 

Framåt kvällen begav vi oss till Pinchos där jag hade bokat bord.

Tillsammans med en creme brule blev det en efterrättsdrink - hallonsalt 

Det märktes att det var fredag och att tröttheten tog ut sin rätt. Så efter ett glas vin i baren o ytterligare lite drömprat så gav vi upp - halv tio. Livet som småbarnsförälder gott folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design