5 om mig

• Kan inte ta i en disktrasa utan handske på mig. Tycker disktrasor är fruktansvärt vidriga.

• Är väldigt duktig på födelsedagar. Kan nämna de flestas födelsedag som jag "känt" sen barnsben.  Ett ganska onödigt kunnande kanske.
 
• Går inte utanför dörren på morgonen utan att ha läst tidningarna på nätet först, både de lokala och de stora kvällstidningarna, för att veta vad som hänt. Måste nämligen veta vad det är för värld idag jag ger mig ut i. 
 
• Varje kväll innan jag går och lägger mig  går jag in till barnen, inte bara för att säga godnatt igen utan för att se så de andas. Har gjort det sedan de föddes och lär göra det tills den dagen de flyttar ut. 


• Jag får väldigt lätt ångest och dåligt samvete. Det kan flyga på när som och av vad som helst, lite små jobbigt o svettigt emellanåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design