Födelsedagskalas

Idag har vi firat våran lille kille som blir 5 år imorgon . 5! Helt makalöst vad tiden går. Han börjar bli stor nu men i mina ögon är han fortfarande och kommer alltid vara min lille kille.

I år fick det bli Batman tema




Många blev tyvärr bannlysta från kalaset då det hägrar sjukdomar lite varstans men det var roligt att så många kunde komma ändå. 

Oliver firar sin födelsedag i dagarna tre, precis som man borde när man fyller 5. Igår firade han födelsedagen med en kompis med bowling och lek. Idag blev det med släkten o imorgon blir det bara vi i familjen. Då är det Olivers dag helt o fullt. Våran Oliver 5 år - älskade underbara unge! 

 


.



Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fint ni gjort

Svar: Tack så mkt :)
Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design