Back on track

Jag älskar hösten och oktober har alltid varit en av mina favorit månader. Det här året så började min favvo månad lite sisådär. Men andra halvan av den här månaden kommer bli toppen, det har jag bestämt. 

Den här veckan har jag och Molly varit själva hemma då killarna är i Turkiet. Tyvärr blev planerna som jag hade för mig o M lite förstörda då jag gick o blev dunderförkyld och vi har i stort sett bara varit hemma. Det grämer mig ngt enormt o jag har så dåligt samvete gentemot M då veckan varit ganska tråkig på så vis. 

Vårt fika besök i söndags bestod av kompisen Inez o hennes mamma o Emilia


Imån är den efterlängtade helgen här. Vilket är skönt på så många sätt. Fredagen är mer än välkommen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design