5 om mig

Eftersom det är min födelsedag idag så tänkte jag att vi kör 5 fakta om just MIG. Kanske är det ngt som ni inte vet sen tidigare. 

• Jag är en känslomänniska, har väldigt lätt både till skratt o gråt och blir jag arg så blir jag verkligen arg. Inget som jag kan dölja. 

• jag gillar Johan Falk filmerna och gråter till varenda en av dem.

Seth och hans kommentarer är otroligt roliga i filmerna 


• Hatar att känna mig dum och okunnig. Hör jag ngt eller om det pratas om ngt jag inte förstår googlar jag det i nästa sekund för att snabbt kunna suga upp lite fakta. Jag vägrar med andra ord vara den som sitter sist i grisavagnen.

• Har alltid varit lite av en partyprinsessa men föredrar idag hellre att gå ut o äta o dricka gott framför en kväll på krogen. 



• ska i december genomgå en operation där mina magmuskler ska sys ihop samt ta bort ett navelbråck. En operation jag både ser fram emot samt är mkt nervös inför. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design