Måndag

En vecka kvar på den här månaden nu, skönt. Hade först tron att november skulle bli en helt vanlig månad med ett ganska lugnt o sansat tempo - tänk så fel jag hade. 

Den sista veckan nu kommer innefatta allt det vanliga såsom jobb o träning o de vanliga vardagsbestyren, till helgen vankas det glöggmingel hos oss. Något som vi började med förra året o som jag hoppas kan bli en årlig tradition. 
Dessutom ska jag till frisören i två omgångar denna vecka. Som jag har längtat efter detta , mitt hår är en ren katastrof nu och på den senaste tiden har jag inte ens orkat reflektera över den slitna kalufsen än mindre försöka göra ngt åt att dölja det. Så idag väntar en omgång med olaplex och sen på onsdag blir det till att fixa till kalufsen så gott det går. Äntligen! 


Snälla tomten! Detta hår står högst på min önskelista just nu.

(Bild från Pinterest)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design