En svart vardagsväska

Jag var på jakt efter en svart ny vardagsväska när vi var i Stockholm. Visste på ett ungefär hur den skulle se ut jag skulle bara hitta den först.  

Något jag inte tittade på var just Michael kors utbudet. Det finns verkligen jätte många fina men de hänger på var och varannan axel. ( bla på min emellanåt)  Dessutom så känner jag att han gör lite väl mkt reklam på sina väskor med tanke på de oftast enorma MK loggorna. På en av mina tex så täcker nästan MK märket halva väskan. 
Hur som det finns otroligt fina men jag ville helt enkelt ha ngt annat. 

Hittade dock ingen hur mkt jag än letade och hur många gånger jag än var inne i samma affärer. Men på söndagen precis innan vi skulle gå till tåget beslutade jag mig för att skjuta undan mina envisa tankar om just MK och besökte även dem. Och vad hittade jag inte där, om inte min väska. Jag måste helt enkelt sluta vara så barnsligt envis emellanåt. 


Svart , stilren, diskret och väldigt behaglig att ha på axeln - PERFEKT! 

Och för att sätta pricken över i:et har jag även beställt en sån här oxå. 

Som jag har letat efter en svart korthållare i läder. Men det är nästan lögn att få tag i ngn. 
Perfekt att ha i de mindre väskorna! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design