Tatuerings inspiration

Jag är så sjukt sugen på en (el två) nya tatueringar. Vill ha en på sidan av revbenen samt en på låret. Jag tycker det är sjukt snyggt med tatueringar, visserligen inom vissa ramar, och jag hade gärna gjort ngt större på låret eller tex en halv sleeve, men vill ändå kunna dölja de i framtiden. Har sett flera stycken som jag gillar med tex rosor och klockor. Någon större tatuering är jag verkligen sugen på men det tåls att tänka på lite till så först ut så får det nog bli en text på låret. 

Yes jag kommer se ut som ett anteckningsblock till slut.. Men det kan ju vara bra när man blir gammal o senil sen.



Gillar alla dessa skarpt och vill ha de allihop. Får börja bocka av helt enkelt...;)
(Bilder fr Google bildsök)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design