En sån kväll

Det blir inte alltid som man tänkt utan ibland blir det faktiskt tom bättre!

Igår mötte jag upp J o J för en middag och massa prat. Maten vad god men ingen blev direkt mätt så en stund efter maten beställde vi även in en förrätt. Blev lite tvärtom där!




Mycket minnen, tillbakablickar o skratt och när vi var fullt uppe i ngn diskussion från förr så såg jag ett bekant ansikte som kom in i restaurangen. Kopplade inte riktigt först då denne va på helt fel plats men sen gick det upp ett ljus. PATRICIA!!! En annan vän som vi umgick med väldigt mycket som precis kommit på besök från Stockholm . Jag har inte träffat henne på två år, Johanna på tre år och Joss o Patricia hade inte setts på tio år tror jag det va. Så gissa om det var ett glatt återseende. 

Det blev lite mer vin och lite mer tjöt. Det blev även så att vi fick byta ställe då restaurangen stängde, vart ju en del att ta igen. En riktigt kul kväll var det och jag önskar lite att tiden stod stilla då en sån här bra reunion är man ju inte med om varje dag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design