Dålig start

Den här veckan började inte riktigt som jag planerat. Först ut så kunde jag knappt gå på mitt vänstra ben. Glömde nämligen mitt knäskydd igår när vi var ute o sprang och det får jag lida för idag, därav inget benpass på gymmet. Men nemas problemas det var ju bara att byta ut passet mot ett annat  - däremot fick jag avbryta efter halva passet då jag fick så fruktansvärt ont i magen. Och det har hållt i sig sen dess, däremot börjar det bli lite bättre nu iaf. Men en fruktansvärt dålig start på denna vecka så nu kan det väl bara bli bättre.
 
 
Den här veckan är fullspäckad med bla utemiddag, 1 års kalas och annat firande så den här veckan kan bara inte bli annat än bra. Och det betyder att vi inte har tid med några magsmärtor eller liknande.
 
Mina älskade hjärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design