Shoppingen

Något som är bland det bästa jag vet, något som jag verkligen uppskattar, det är en hotellvistelse. Att få åka iväg, bo på hotell, få gå ut o bli serverad god mat och lite gott vin, få strosa runt i affärer och få njuta av en god hotellfrukost, det är för mig riktig lyx och något jag uppskattar högt. 

I helgen fick jag uppleva hotellivet igen och åt o drack gott.
Vi hann ju även strosa en del i affärer trots att det kändes som vi åt mestadels av vistelsen.

Från Zara till Molly 
Toppen är verkligen underbar!

Till oliver

Fr Zara 

Till mig
2 par vanliga jeans fr Gina T
Vit blus fr Vila

Laxrosa jeans fr Design Only

Favoritdoften fr Voluspa 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design