Tisdag

Vardagen med dess rutiner och aktiviteter de fortsätter att rulla på i en faslig fart. Men jag gillar det. Gillar och är väl precis som ett barn då det kommer till rutiner då jag behöver dem och mår som bäst då.

Igår va Putsman här och putsade våra fönster utvändigt. Det behövdes då det knappt gick att se ut igenom dem och då vi har ett fönster jag inte kommer åt så lätt själv så tänkte jag att det kan va värt o testa Putsman. Himla smidigt och vilken lyx sen! Detta är väl inget jag kommer att göra till en vana,  inte varannan månad iaf men jag tror nog att de ska få komma hit två gånger om året ändå, åtminstone för det svåra fönstrets skull. (Skönt att jag har en godkänd anledning) 

Tisdagen fortsätter med det vanliga dagislämning/hämtning och sen blir det en pw i solen med fint sällskap. Sedan ska jag ägna dagen åt min grova vårstädning för den kommande loppisen. Jag är verkligen på hugget och det är mkt som ryker så det gäller att A o barnen håller fast i det de vill behålla.



Morgonstretch i soffan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design