Ny lite lugnare vecka

Det har varit två roliga men otroligt intensiva månader nu. Schemat har varit fullt och det har varit något på gång i stort sett varenda dag o helg.  Och Även om jag gillar fart o fläkt och när det händer lite så ska det nu bli riktigt skönt med en lite lugnare period. En period där vi kan fokusera på det riktigt viktiga, på vårt hem men framförallt på våra älskade barn. Dessutom känner jag själv att jag behöver ta det lite lugnare ett tag.

Här hemma behövs det vårstädas lite varstans, våran entreingång ser mer eller mindre ut som en soptipp, här inne behövs rensas bla i barnens rum o i allas garderober och bilen behöver städas mm.  
Ser fram emot lite oplanerade helger nu framöver då vi kan ha lite familjemys i form av spelkvällar och förhoppningsvis en massa utelek i solen. För våren är väl här för att stanna?!

Älskade små hjärtan 

Visst veckan som kommer är full av aktiviter, jobbkvällar för A och diverse rutiner men det är ändå hemma, med familjen och det är där jag trivs som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design