Jag 5 x 3

Jag är:
- extremt sugen på en tripp till halmstad
- aningens nervös inför resan till London
- oerhört trött på diskussioner om hurvida pappan ska vara hemma eller ej med barnen. Alla får väl göra det de tycker fungerar bäst (men jag tänker nog ändå ge mina åsikter om det i ett eget inlägg framöver då jag känner att jag måste få spotta ut lite tankar i det heta ämnet)
- väldigt taggad inför mitt nya träningsupplägg med mammafitness
- så sugen på att gå på en riktigt date med A då det känns som evigheter sen
 
 
Jag gillar:
- inte äggulan, äter bara vitan
- inte heller gula godisar utan gillar mest rött
- när A kallar mig sin fru. Big like på den!
- eller snarare älskar när O säger: Jag älskar dig till månen och tillbaka och tillbaka igen och sen tillbaka och sen tillbaka.....
- att planera saker. Är inte mkt för spontana grejer utan vill gärna ha saker o ting planerade
 
 
Jag tycker:
-  att livet bara blir bättre och bättre hela tiden
-  att alla årstider har sin charm men nu vill jag ha vår
-  att det ska bli himla roligt att bowla med vännerna på fredag
-  att frulle, mello och mellis är avskyvärda ord
-  även att orden hen är hur fjantigt som helst och skulle aldrig använda det




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag hoppas ni tar 50/50 i föräldraledighet.
Många kvinnor hindrar män och vill ta ut
det mesta själv.

Svar: Nej det gör vi inte. Jag tar ut större delen av föräldraledigheten för det fungerar bäst för oss!
Linda

2015-03-07 @ 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design