Favorit i repris

Vi passar på att suga åt oss varenda solstråle vi kommer åt. Man vet aldrig när det tar slut, fast den här gången sägs det att det gör det imorgon så det gäller att passa på.


Fika o lek i apladalen

Nu blir det lunch och efter det ska M gå till tandläkaren för första gången. Hon hade en tid i början av februari men den glömde jag totalt bort. Något som aldrig hänt mig tidigare men jag har nog blivit mer glömsk på sista tiden, förmodligen sen jag passerade 30 snåret... Måste skriva upp allt i min kalender men det hjälper ju inte om man glömmer att kolla i den.

Hur som idag kommer jag ihåg, har även fått två påminnelser fr folktandvården på mobilen som hjälpt en aning. Så nu får vi se hur mkt M behagar att visa tänderna för tandläkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design