Måndag

En ny vecka och nedräkningen mot semestern har börjat. Vilket även betyder att nedräkningen mot att jag ska börja jobba igen börjar på allvar. 
På tal om semestern har vi ingenting planerat alls i år utan vi ska ta det som det kommer. Jag hade gärna haft ngt bestämt så det inte blir så att semestern bara rinner iväg utan att vi gör ngt men nu är det som det är.

I veckan nu väntar möte på dagis ang olivers flytt till stora avdelningen, vaccination för molly , sommarfest med jobbet för min del och till helgen väntar en barnledighelg för vår del. Och det är första gången vi är barnlediga då vi inte har ngt direkt bestämt. Det enda som är bestämt är att vi ska ta o äta ute. Lyxa till det lite extra.

Min stora pojk 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design